Stále říkám, že je lepší se naprášit sám, než nabíjet na sebe kulomet druhým, takže co to prasklo? Však počkejte, hned to zvíte. Díky mravenčí píli, ještě když byl redaktorem Pelhřimovského deníku, se podařilo zjistit, že Miloš Škorpil, který léta krmí všemožná media, ale co media, hlavně ty nešťastníky, co mu to žerou, tím, jak je správné běhat, vůbec běhat neumí. Jen se podívejte na tu úvodní fotografii, vždyť on má větší ÓČKA než kdejaký fotbalista!
To se pak nelze divit, že na té jeho Běžecké škole, kterou tak všude protlačuje, jsou nejčtenějšími články: Bolesti třísel či Bolesti kolen.
Bodejť by ne, když ten jeho styl je vysloveně o zabití. Je s podivem, že jej ještě nikdo nezažaloval a nevysoudil na něm milióny za obecné ohrožování zdraví spoluobčanů a za ztrátu důstojnosti! Hlavně nás to zaráží u těch tisíců a tisíců jeho obdivovatelek a nohslednic, které si dříve vykračovaly ladně a neodolatelně, kroutíce při tom svými zadečky a tím lákající případné životní partnery. Které nyní tvoří zástupy žen bez partnerů. Jak by taky nějakého partnera mohly uchvátit na svou kachní chůzi. Jen si vzpomeňte, jak Škorpil všude zdůrazňuje tu „kolíbku“, tedy, lehce přes patu, přehoupněte se přes střed nohy tak, že se zároveň vaše chodidlo přetočí z vnější hrany na vnitřní a zezadu dopředu tak, abyste se odráželi ze špičky – z prstů. Už jenom, když si to člověk čte, tak se mu z toho zašmodrchají oči. Co teprve, když se to snaží prakticky provést! No a v kombinaci s těmi jeho óčky to pak vypadá, že před vámi nejde ztepilá, ladně se vlnící gazela, ale nějaké nedefinovatelné monstrum, a kdo by to chtěl mít doma, že?
Ve chvíli, kdy se články s výše uvedenou fotografii objevily ve zmíněném Pelhřimovském deníku, tento se stal nejprodávanějším periodikem v zemi a naprosto vytlačil ostatní periodika, jako jsou Blesk, MF Dnes či Lidové noviny. Jeho náklady natolik stouply, že to musela zaznamenat do České knihy rekordů pelhřimovská agentura Dobrý den, která tuto knihu spravuje. Výše zmíněná media, hlavně však jejich investigativní novináři to ovšem nemohli nechat jen tak, a tak začali pátrat, co za tím vším vězí. Hnětlo je, že to nebyli oni, kdo objevil tuto naprostou BOMBU. Navíc v čase, kdy se zase všechny jejich přílohy a časopisy začnou plnit články pro ženy – Jak zhubnout do plavek. Jak zdravě žít, aby to bylo stejně příjemné, jako když žijete nezdravě. A tu objevili, že to celé je vlastně KACHNA.
No, kachna, ona to zas tak docela kachna není, spíše by se dalo napsat, že je to neuvěřitelně a zpropadeně dobře vymyšlená reklamní kampaň na knihy které Škorpil napsal. Vždyť jak lépe vzbudit pozornost čtenářek a čtenářů, než nějakou tou „zaručenou“ šokující zprávou, na jejímž základě si všichni zapamatují jméno autora a o čem píše?
A že to zabralo, jeho knihy se staly rázem nejprodávanějšími knihami s běžeckou tématikou jak v České, tak Slovenské republice.
Bohužel, pro Škorpila, nepochopil genialitu Michala Vítů, převedl jej na svou běžeckou víru, ten si posypal hlavu popelem a z celé bomby zbyla jen kachna,
takže teď si musí propagaci svých knih dělat sám.
0 komentáøù